Hry ke stažení zdarma

Hry a více pro tvoje PC ke stažení zdarma

Návod

Little fighter 2

    Popis:
    Klasická verze hry LF2. O co v této hře jde?? Váš úkol je prostý - bojovat a vyhrát! Můžete bojovat buď sami nebo si vybrat spoluhráče (od 1 do 7) - pomáhat vám mohou ještě další tři živí kamarádi nebo až sedm postaviček, které ovládá počítač. Já mám však zkušenost, že už ve dvou lidech na klávesnici nelze hrát - jednotlivé stisky kláves se blokují a postavička v lepším případě nic nedělá. Na výběr máte ještě gamepad, s tím nemám zkušenost, takže nemůžu posoudit.
    V základu si můžete vybrat z deseti bojovníků. Někteří se hodí lépe do týmu, jiní na samostatný match. Každý má jiné vlastnosti a schopnosti - útočné, obranné, uzdravující. Jejich triky záležejí na tom, kolik mají zrovna "many" (modrý řádek). Pokud jí je nedostatek, tak postavička žádné triky nedělá a vy musíte počkat až se časem doplní. Kromě těchto deseti, se ve hře vyskytuje ještě dalších 13 postav - ty se však zpřístupní až po úspěšném dokončení Stage Mode na nejvyšší obtížnost. Potom se vám zobrazí cheat, kterým je zpřístupníte a už za ně můžete vesele hrát.
    Během hry z nebe občas padají nějaké bonusové předměty, jako třeba baseballky, nože, bedny, kameny a asi nejdůležitější jsou lahve s mlékem, které doplňují zdraví a lahve s pivem, které doplňují manu.

V samotné hře máte na výběr několik herních módů:

  • VS mode
    - hrajete proti počítači nebo s živým kolegou proti sobě. vaším úkolem je vyhrát souboj. můžete vytvořit až čtyři týmy s osmi hráči
  • Stage mode
    - čeká na vás strastiplná cesta přes fůru nepřátel až k hlavnímu bossovi Julianovi, kterého musíte porazit. během cesty se k vám přidávají někteří bojovníci, kteří vám pomáhají. samotný mód je rozdělen do pěti částí
  • 1 on 1 Championship
    - šampionát 1 proti 1 vyřazovacím způsobem, kdo zůstane neporažen vyhrává
  • 2 on 2 Championship
    - šampionát dvoučlenných týmů
  • Battle mode
    - dva týmy bojují proti sobě, můžete hrát až se 180 bojovníky, skvělé!

 

    Ovládání hry:
Postavu, za kterou hrajete, ovládáte celkem sedmi tlačítky - 4 tlačítka pohybu (nahoru, dolů, doprava, doleva) + 3 speciální (útok, obrana, skok). Různou kombinací těchto kláves děláte speciální comba nebo úkony (např. oživování - podrobněji u jednotlivých postav).
    U hry lze nastavit i obtížnost od jednoduché až po obtížnou (EASY, NORMAL, DIFFICULT), po odemčení se naskýtá i čtvrtá možnost CRAZY!, která je opravdu crazy a jen pro otrlé.
    V nabídce je i možnost hraní po internetu či LAN síti (musíte znát spoluhráčovu adresu). Zkoušel jsem obě možnosti, ale po internetu mi hra nešla.

    Systémové nároky:
Hra funguje bez problémů na všech novějších počítačích. Minimum: Pentium II 300 MHz, 32 MB RAM, DirectX karta, alespoň 60 MB volného místa na HDD

    Pár tipů jak lépe hrát:
• Jak hrát za postavy, které nejsou v základní nabídce???
    Nejjednodušší způsob je ten, že v menu hry napíšete lf2.net. Nyní můžete hrát za všechny postavy i s jejich vlastnostmi. Tento příkaz však musíte zapsat při každém spuštění hry! (Funguje jak v LF2, tak i v Reinforced LF2). Při zadávání čísla 2 nepoužívejte numerickou klávesnici, ale dvojku nad písmenem W.
    Nebo si stáhněte archiv data.zip, rozbalte a soubor data.txt nakopírujte do složky LF2_v1.9\data. Spusťte normálně hru a v menu by měly být všechny postavy, které se ve hře vyskytují (včetně Juliana).

• Jak si mohu změnit ovládání???
    Pokud vám nevyhovuje nastavení ovládání, můžete ho snadno změnit. Spusťte hru a na úvodní obrazovce klikněte na Control Settings. Ovládání přenastavíte tak, že si najdete položku, kterou chcete změnit, kliknete na ni levým tlačítkem myši a zvolíte jinou klávesu.

• Co mám udělat abych mohl běžet???
    Pokud chcete, aby se vám postavička rozeběhla, zmáčkněte dvakrát rychle za sebou klávesu pro chůzi.

• Chci hrát LF2 po síti a internetu. Co mám udělat???
    LF 2 můžete hrát i po síti. Pro její hraní stiskněte v úvodním menu Network Game. Pokud hru chcete vytvořit, tak dejte Waiting for Opponent. Pokud se chcete k někomu připojit vy, tak klikněte na Connect to Opponent a zadejte IP adresu počítače, kam se budete připojovat. Chcete-li hrát LF2 po internetu, postupujte stejně. Je tu ovšem jeden zádrhel - buď vy a nebo váš kamarád musí mít veřejnou IP adresu, jinak vám hra nepoběží.

POZOR!!! Pokud se chcete v menu vrátit o krok zpátky, nemačkejte klávesu ESC - tím se vypne celá hra. O krok zpátky používejte F4 nebo tlačítko pro Skok.

    Příkazy a cheaty:

Funkční klávesy:

  • F1 - Pauza
  • F2 - Pauza
  • F3 - Uzamyká a odemyká klávesy F6-F9
  • F4 - Restart
  • F5 - Zrychlení
  • F6 - Nekonečná mana
  • F7 - Obnovení života a many na maximum
  • F8 - Spadnou různé přeměty
  • F9 - Zničení všech předmětů

Týmové rozkazy:

  • COME: D + J + D + J
  • STAY: D + D + D + D
  • MOVE: D + A + D + A
    D - defend (obrana), J - jump (skok), A - attack (útok)

Reinforced LF2

    Popis:
    Jak už jsem říkal v úvodu, Reinforced LF2 je nadstavbou původního LF2 a hodně ho vylepšuje. Přibyly 4 nové charaktery, tvůrci přidali postavám další triky a i Stage Mode je oproti originální verzi nápaditější a také mnohem těžší oříšek na hraní. Pokud se vám tedy líbí Little Fighter, tak si stáhněte i tuto verzi.

    Ovládání hry:
    Ovládání je stejné jako u LF2. Popis triků jednotlivých hrdinů ve verzi Reinforced naleznete v sekci Postavy.

    Instalace:
    Rád bych se zde zmínil o instalaci, jelikož mě od vás chodila na mail spousta dotazů týkající se právě instalace.
Reinforced LF2 se chová jako patch či datadisk. To znamená, že ke svému chodu potřebuje původní hru LF2 (ve verzi nejméně 1.9). Pokud tedy chcete hrát jak originální LF2 tak i Reinforced LF2, tak zde je postup:
     1) vytvořte si novou složku a pojmenujte ji třeba Reinforced LF2
     2) zkopírujte obsah složky, kde máte uloženou hru LF2 (standardně: C:\Program Files\LittleFighter2\LF2_v1.9\) a vložte obsah do nově vytvořené složky Reinforced LF2
     3) spusťte instalační soubor, pokud požaduje heslo, tak vložte: http://r-lf2.hk.st
     4) klikněte na Browse... a najděte si složku Reinfoced LF2, potvrďte a dejte Install
Nyní spusťte hru. Pokud jste provedli instalaci správně, tak hra poběží bez problémů. Pokud při načítání náhlásí nějakou chybu, zřejmě jste hru nainstalovali jinam nebo nemáte ve složce Reinforced LF2 zkopírovány soubory ze složky LF2_v1.9.